donderdag 20 september 2012

We zijn terug!

Onze laptops kunnen weer op de site!
Dat is goed nieuws, want daardoor kunnen wij weer verder bloggen, je kan weer vaker een artikel verwachten! Vandaag hebben we een artikel waarin we vertellen wat we graag willen doen en hoe het er nu uit zal zien.

Nu onze laptops het weer doen, zullen we proberen veel dingen te posten. Ik (Linda) denk niet dat dat makkelijk gaat. Ik ben met moeite over gegaan naar havo 4 en voor mij wordt dit een zwaar jaar. Ik moet goed voor toetsweken leren en daar ben ik nu al mee bezig.
Ook ben ik veel bezig met mijn kamer, er komt binnenkort een nieuwe vloer, en daardoor moet ik dus mijn kamer opruimen en alles naar een andere kamer verplaatsen.

We ga proberen om om de dag een artikel te plaatsen. Als jullie nog suggesties hebben voor een bepaald onderwerp, laat het ons weten!
Liefs, Esther en Linda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten