zaterdag 1 september 2012

Sterke, lange nagels!

Even vooraf, sorry dat we gister niks hebben gepost. Het was mijn beurt om iets te schrijven, alleen op mijn laptop kan ik niet meer op onze site komen, dus gebruik ik nu een andere laptop. Het nadeel hiervan is dat ik hierop geen foto's kan toevoegen. Dus wist ik niet waar ik over kon schrijven.

Vandaag was ik mijn nagels aan het lakken met mijn lifesaver, namelijk de 'Trind Moist & Shiny' set! Ik heb van mezelf best slappe nagels. En ik had laatst van die lakjes gehoord en ik heb ze meteen besteld! (Deze set)
Trind is niet een heel goedkoop merk, maar ik had er hele goede dingen over gehoord dat ik ze gewoon moest uitproberen. Ik heb er ook zeker geen spijt van!
Na 2 dagen wachten kreeg ik ze binnen. Er zaten 2 lakjes in, de 'Nail Balsam' en de 'Nail Repair'. Ook zat er een soort vijl bij, de 'Nail Magic'. Het ging mij vooral om de 2 lakjes.

Nail Balsam - De Nail Balsam is een balsem voor droge nagels. Het is een vochtinbrengende balsem die je nagels sterker maakt! Hij is ook nog eens vetvrij, dus je hoeft er niet met nagellak remover overheen.

Nail Repair - De Nail Repair is een nagelversterker. Deze houdt het vocht in je nagels goed vast, en zorgen ervoor dat je nagels ook niet verkleuren!

Door dit filmpje ben ik het gaan  gebruiken!



Na het ongeveer 2 weken gebruikt te hebben zijn mijn nagels een stuk sterker & langer geworden!
Ik hoop dat dit kan helpen voor de mensen die hetzelfde probleem als mij hebben/hadden.
Als de potjes leeg zijn, koop ik zeker een nieuwe set!

Wat is jouw favoriete nagellak kleur?

Liefs, Linda

Geen opmerkingen:

Een reactie posten