woensdag 29 augustus 2012

Tag: Before I Die 2

Hee meiden!

Nog een Before I Die tag, maar nu van mij. Linda's tag kreeg positieve reacties dus we dachten dat het wel leuk zou zijn als ik er ook eentje zou doen.
Jullie hebben denk ik wel gemerkt dat je berichten wat later op de dag pas online komen, dat komt natuurlijk doordat ook voor ons school weer begonnen is en we redelijk lange dagen hebben. We kunnen ook lang niet altijd meer vooruit werken op een bericht dus het schrijven moet meestal ook nog op dezelfde dag als dat het online komt. We doen hard ons best om iedere dag minstens één bericht online te krijgen, maar dit kan dus ook pas 's avonds gebeuren.
Maarja, de tag! (kijk voor meer info naar Linda's bericht met deze tag)

Before i die i want to...



De droom van bijna ieder meisje, een inloopkast! En dan het liefst helemaal gevuld met al de kleren die je leuk vind. Zodra ik rijk word (als dat al gebeurd) koop ik een groot huis en de op één na grootste kamer word een mooie inloopkast. Het lijkt me heerlijk om gewoon alle ruimte te hebben om je kleren kwijt te kunnen en dan nog ruimte over hebt, en deze ruimte móét gevuld worden natuurlijk.

Deze past erg goed bij het eerste plaatje, shoppen in New York. Grote winkels, grote merken en het liefst geen geld limiet. Ook voor deze wens moet ik weer ontzettend rijk en succesvol worden, maar je mag altijd dromen. Het lijkt me echt heel leuk om ieder hoekje van elke winkelstraat in NY te bekijken en natuurlijk een taxi vullen met mij en mijn miljoenen tasjes!

Dit lijkt me echt geweldig om ooit nog een keer te doen. Niet alleen trouwen maar ook een hele mooie witte bruidsjurk zoeken. Met mijn bruidsmeisjes en mijn moeder naar de leukste zaakjes om inkopen te doen voor DE dag van mijn leven. Maarja, zo ver is het nog lang niet!

Dit plaatje deed me heel erg aan vroeger denken. Iedere keer als het 14 Feb. was kwam ik thuis uit school en ging ik onopvallend opzoek naar een valentijnskaart die aan mij geadresseerd was. Helaas heb ik deze nooit gehad maar het lijkt me we heel erg romantisch om er ooit nog een te krijgen. Alleen al het nadenken over wie de brief naar me geschreven zou hebben vind ik leuk. Natuurlijk zouden hiervoor mijn friends te hulp worden geroepen. 

Haha, dit is eigenlijk een hele rare. Ik zag laatst op Tv een boer ergens in Engeland die mini varkentjes fokte. Het was zo ontzettend schattig dat ik meteen dacht; Dat wil ik ook! De varkentjes blijven hun hele leven lang klein en het is (in ieder geval in Engeland) legaal om ze als huisdier te hebben. Als ik al naar de foto kijk smelt ik, ze blijven cute!

Heeft één van jullie wel eens een liefdesbrief gekregen?

Liefs, Esther


1 opmerking:

  1. haha leuke lijst, ik wil ook een inloopkast later! En die varken is zo schattig!

    BeantwoordenVerwijderen