maandag 27 augustus 2012

ATM: My room.

Hee Meiden!

Een At The Moment post dit keer. Deze berichten zijn erg divers, we kunnen van alles kiezen om over te schrijven maar het moet nu gaande zijn of het moet nu/die dag gaan gebeuren. Bijv. wat we aan het eten zijn, wat we die dag gaan doen, en nu: mijn room change!
Ik was 14 augustus jarig en ik kon eigenlijk niets bedenken wat mijn ouders me konden geven. (zoals ieder jaar) Tot ik op een morgen wakker werd en mijn kamer weer precies hetzelfde was als de afgelopen 6 jaar. Hoog tijd voor verandering dus!
Ik schrijf dit als ik en mijn ouders al een tijdje begonnen zijn aan het veranderen de kleuren, muren en meubels. Dus het is even zoeken of ik nog een recente "before" foto heb.

Let maar niet op mijn moeder in de spiegel.

De afgelopen jaren is mijn kamer wel wat blauwer geworden...


Deze foto is helemaal niet recent maar zo zag het er wel ongeveer uit, de laatste jaren heb ik een andere kast en andere gordijnen gekregen. Plus er is natuur heel wat speelgoed verdwenen!
Het eerste wat mij opvalt aan mijn kamer is dat het heel kleurrijk is! Rood, blauw, roze en wit. Hier had ik af en toe ook wel last van met leren, daarom ging ik bij belangrijke toetsen, zoals in de toetsweek beneden zitten leren. Dat was ook een goede reden er is wat aan te gaan doen.

Zo krijg je ook wel een beetje een idee van hoe het er before uitzag.

Maarja geen ideale slaapkamer op dit moment..


Op dit moment ziet mijn kamer er uit als een bouwval met op elkaar gestouwde meubels en half geverfde muren, kortom niet erg gezellig dus. er komt een ander bed andere kussens een andere kleur muur en andere gordijnen. De muren zijn het project voor deze week, waarschijnlijk gaat dat meteen een hele andere indruk geven. Hopelijk word het een stukje kalmer.

Mijn grootste doel met het veranderen van mijn kamer was eigenlijk het maken van een leefruimte en niet alleen een kamer waar je slaapt en dan weer snel weggaat. Het is natuurlijk heel lang een plekje voor mezelf geweest, vooral toen ik wat jonger was vond ik het heerlijk een zo'n eigen kamer. Maar nu ben ik een stukje ouder en vind ik een kamer vol kleurtjes niet echt meer leuk. Gelukkig zijn we daar nu mee bezig, en ik moet eerlijk zeggen, ik vind het heel erg leuk! Zelf meehelpen geeft me toch een gevoel dat ik het extra verdient heb en dan kan ik er meer van genieten, en dat ga ik zeker doen!

Er komt zeker  nog een foto van als het af is, ik zal dan natuurlijk met trots mijn nieuwe kamer aan jullie laten zien!

Wat zijn jullie aan het doen ATM?

Liefs, Esther



4 opmerkingen: