dinsdag 28 augustus 2012

Shopblog Utrecht!

Lieve lezeressen,

Ik wist niet zo goed wat ik vandaag kon doen, totdat een vriendin vroeg of ik mee naar Utrecht ging. En daar kan je natuurlijk geen nee tegen zeggen! Dus gingen we ´s ochtends rond half 12 naar Utrecht. Ik had niet zo veel geld op mijn rekening staan, dus heb ik me best wel erg ingehouden met spulletjes kopen. Maar toch heb ik wel wat leuke dingetjes kunnen vinden. Mijn doel was om leuke schoenen te scoren en naar de lush te gaan. Helaas heb ik geen leuke en niet te duren schoenen gezien. Maar ik heb wel iets bij de lush gevonden, dus daar ga ik mee beginnen!




Toen ik naar binnen ging, liep ik als eerste naar de zeepjes. Ik heb gekozen voor de bekende 'honey i wash the kids'. Deze ruikt heerlijk naar honing! Ik heb een stuk van ongeveer 100 gram genomen, deze was 5,93 euro. Daarbij kreeg ik nog een tester, een Marilyn haar masker. Dit is een haarmasker speciaal voor blond haar. Omdat alleen mijn haarpunten blond zijn, heb ik dus genoeg voor alleen het blonde deel.



Daarna ben ik naar een winkeltje gegaan waar ik jammer genoeg de naam niet meer van weet. Er waren niet veel dingen die mij aanspraken, maar ik vond deze nepsnor er toch wel heel leuk uitzien! En voor die 1 euro heb ik hem ook maar gewoon mee genomen!

Na deze winkels te hebben bezocht, zijn we even bij de macdonalds gaan lunchen, ik koos een 1 euro hamburger en een kleine milkshake mango passievrucht, wat overigens een hele lekkere smaak is!



Daarna ben ik naar de Hema geweest, ik heb daar een agenda gekocht voor 5,95! En ook heb ik een poederkwast voor 4,- euro gehaald. Ik kan je vertellen dat die heel erg zacht is.



Ook ben ik nog naar de Etos geweest, te hadden daar best wel wat kortingen, ik heb deze lipstick gekocht. De lipstick is normaal 4,- euro, maar er ging 50% vanaf, dus ik betaalde uiteindelijk maar 2,- euro!

Essence colour & shine eyeshadow.


Tot slot ben ik nog bij het kruidvat geweest. Ik zag de nieuwe collectie van Essence en Catrice, maar de producten spraken met niet erg aan. Toch heb ik deze 2 oogschaduws gekocht, deze waren maar 0,50 euro per stuk! En de pigment is prima. De donkere kleur is nummer 13 'jungle fever' en de lichtere kleur is nummer 02 'stage beauty'

Dat waren mijn aankoopjes, op het laatst het ik natuurlijk nog een Frappuchino gehaald. Daar betaalde ik 4,05 euro voor! Ik heb een leuke dag gehad in Utrecht.

Waar shop jij het liefst?

Liefs, Linda

4 opmerkingen:

  1. Mooie oogschaduws! Zijn ze fijn? Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind de oogschaduw's best wel fijn! Vooral voor de prijs, haha. Liefs,

      Verwijderen
  2. Leuke spulletjes! Ik vind Lush altijd een heel fijne winkel! Ik winkel zelf het liefste in Amsterdam omdat ik daar best dichtbij woon en je daar heel veel winkels hebt :)

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen