zaterdag 25 augustus 2012

Tag: Before I die.

Lieve meiden,

Vandaag wil ik graag de before I die tag doen, ik vind het zelf altijd leuk om deze te lezen, dus ik dacht, waarom doe ik hem niet zelf? Voor de gene die niet weten wat de "Before I Die" tag is, het is een tag waarbij je op weheartit 'Before I die' in de zoekbalk typt, hier komen dan heel veel verschillende zinnetjes uit die de vraag: Before i die i want to.. beantwoorden. In deze post ga ik die vraag voor mezelf beantwoorden!






1; Have really white teeth.

Ik heb hier niet veel over te zeggen. Ik wil zelf heel graag witte tanden hebben! Ik vind dat ik zelf namelijk niet zulke witte tanden heb, en als je dat naar een reclame op tv kijkt, word ik gewoon jaloers op hoe wit sommige tanden zijn! Ik denk dat iedereen graag witte tanden wil hebben, dus daarom hoort deze er zeker bij!

4
2; Go to Hawaii.

Ik denk dat iedereen wel een keer naar Hawaii zou willen! Nu hoeft het voor mij niet persé Hawaii te zijn, maar ik zou wel heel graag een keer naar Hawaii of een vergelijkbaar eiland gaan. Het liefst met wat vrienden, lekker feesten en naar het strand, maar ik ben nu nog maar 15, dus dat zal nog even moeten wachten. Maar ik wil een heel graag een keer naartoe!


3; Jump off a waterfall.

Wauw, dit lijkt mij zo gaaf om een keer te doen! Altijd als ik zoiets in iets van een film zie, wil ik het gelijk doen, het ziet er zo tof uit! Maar als ik er echt bij na ga denken, lijkt het me ook best eng, het is best hoog, en je weet ook helemaal niet hoe diep het water is. Maar toch lijkt het me super leuk om te doen!

4; Find out who 'A' is.

Iedereen die Pretty Little Liars kijkt, weet wel waar dit over gaat. Sinds kort ben ik echt fan van PLL. Ik ben nu bezig met het kijken van seizoen 1, en ik ben echt heel benieuwd wie die 'A' in alle smsjes is! Ik zou het wel leuk vinden om te weten wie van jullie pretty little liars kijkt, dus laat het me weten!

5; Find a cure for cancer.

Het zou zo mooi zijn als er iets komt tegen kanker, er zou minder verdriet zijn, en dat willen we toch allemaal?



Dit waren mijn top 5 'Before I Die' plaatjes. Ik hoop dat jullie het leuk vonden om het te lezen!

Kijk jij Pretty Little Liars?

Liefs, Linda

3 opmerkingen:

  1. superleuke blog,ik zou ook graag superwitte tanden willen hebben:-(. er is wel een middeltje voor bij aquafresh dat superheet is ofso, hoop dat 't helpt.

    btw, i follow, fb ?

    www.vanesrawr.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke Before I Die tag! Ik heb er ook eentje op mijn blog staan en ik wil ook zo graag weten wie 'A' is!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank jullie wel! Ik zal dat aquafresh product kopen.
    Liefs,

    BeantwoordenVerwijderen