zondag 26 augustus 2012

Shopblog.

Hee meiden,

We zijn samen lekker wezen shoppen!
En we kunnen het natuurlijk niet laten dit aan jullie te laten zien. We hebben van alles en nog wat gekocht, ook make-up producten, daar komen binnenkort wat reviews over.
We hebben veel gekocht, dus veel op te laten zien, ga maar lekker zitten!

Esther's stuff:

Aan de linkerkant ligt een armband van de Six, ik had een bon gekregen dus ik heb erg lang in de winkel gestaan omdat ik niet kon kiezen en persé alles wilde zien. Uiteindelijk is een van de gekozen sieraden deze armband geworden. Het zijn zeven dunne ringen die samen gebonden zijn met een zwart strikje, aan vier van de ringen hangen kleine bedeltjes. Deze armband kostte 5,95.
In het midden ligt de ring die ik heb gekocht, ook deze komt bij de Six vandaan. Het is een zilvere met kleine witte parelachtige balletjes erop. (deze zijn natuurlijk niet echt) Ik zocht al heel lang naar een leuke ring, en toen ik deze zag kon ik hem niet laten liggen! Deze ring kostte 4,95.
De meest rechtse armband komt van de Trendy for fashion, de Trendy is een onwijs leuk accessoire winkeltje waar alles voor 1.- de deur uit gaat. Vandaar ook deze zwarte armband voor 1.-!
Ik wilde al heel lang zo'n breede stevige armband en deze was perfect, hij valt heel goed te combineren met andere sieraden en met kleding en draagt fijn.



Nadat we bij de Six waren geweest zijn we langs de Etos gegaan, hier was de actie; alle mascara's 1+1 gratis! Daar heb ik natuurlijk gebruik van gemaakt. Ook van de Etos had ik nog een bon.
De paarse van Rimmel London "Sexy Curves" zag ik het eerste, hoe kan het ook anders met zo'n vel kleurtje. Je zou denken dat hij paars afgeeft maar dit is een gewone zwarte mascara. Ik heb expres voor een curve mascara gekozen omdat ik best rechte wimpers heb, en ik probeer verschillende merken en borsteltjes uit en deze ga ik ook testen. Hij heeft een heel mooi gekronkeld borsteltje en werkt prima, maar na een paar uur merk ik wel dat mijn wimpers minder krullen. Deze mascara was 11,99.
De tweede mascara was de "2000 Calorie" van MaxFactor. Ik vond deze er heel chique uit zien, ook deze heb ik gekocht om op krul effect te testen. Ik vind deze bij mezelf beter werken, ik zie meteen effect en het houd langer aan dan bij de Rimmel marcara. Op deze mascara staat precies hetzelfde als op de paarse: volume and curl. Maar deze heeft een gebogen borsteltje, zelf vind ik dat altijd fijner werken en een mooier resultaat geven. De MaxFactor mascara kostte 12,99.

Linda's stuff:




We zijn snel doorgegaan naar de volgende drogist, het Kruidvat.
Hier heb ik een BB Cream gekocht,
Ik heb de Garnier BB Cream "Miracle Skin Perfector" gekocht. Hij heeft een mooie verpakking en een vrij grote tube. Deze zal ik de komende tijd veel gaan gebruiken om hem te testen.
Ik heb hem meegenomen voor 7,50 in de aanbieding, zonder korting was hij 9,99.



Verder heb ik bij het Kruidvat nog een simpele poederkwast gekocht. Hij is erg fijn om te gebruiken en handig om mee te nemen door zijn formaat. De kwast was 1,99.


Ook deze BB Cream, of moisturizer zoals essence hem noemt heb ik bij het kruidvat gekocht. We gaan de twee BB Creams vergelijken, de Garnier cream was een stukje duurder dan deze en we gaan kijken of dat uitmaakt in de kwaliteit. De BB Creams komen later samen in een review waar we wat uitgebreider vertellen over deze twee. Deze moisturizer was 1,99.

Zo, dit was de shopblog. We hebben best veel spulletjes ingeslagen, dus we zijn klaar voor het nieuwe schooljaar! Ben je benieuwd naar onze review's? Volg onze blog dan en blijf op de hoogte van ons leven door middel van de nieuwste tags, gekochte make-up producten, fashion en meer!

Wat heb jij laatst geshopt?


Liefs, Esther en Linda

3 opmerkingen:

  1. die BB creme is echt vet handig

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke dingetjes. Die sexy curves is echt een fijne mascara! Ik heb hem vroeger ook gehad super fijn, ben nu alleen wel over gegaan op l'oreal! Ik ga gelukkig binnenkort weer shoppen (:

    BeantwoordenVerwijderen